حفاظ استیل پشت پنجره

حفاظ استیل پشت پنجره

5 مرداد1398
حفاظ استیل پشت پنجره

پنجره ها به عنوان یکی از ورودی های خانه به اندازه درب های ورودی مهم هستند و به عنوان نقاط اتصال بین داخل خانه و دنیای خارج به کار می روند. علاوه بر انجام وظایف اساسی برای آوردن هوای تازه و نور، پنجره ها از قفس ها و گرد و غبار در خارج از خانه محافظت می کنند. به همان اندازه که برای ساختمان لازم و ضروری است است نیازمند حفاظت و برای تامین امنیت ساختمان و افراد ساکن در آن است.به همین دلیل است که انواع حفاظ استیل ، حاظ آلو مینیومی ، حفاظ آهنی و حتی چوبی را پشت پنجره ها و حتی کاهی داخل فضای خانه نصب می کنیم.

از جنبه زیبایی شناسی نیز پنجره ها بخش مهمی از معماری خانه هستند، طراحی آنها باید با نمای داخلی و خارجی آن هماهنگ باشد. در حالی که حفاظ ها و میله های تزئینی، روش های مناسبی برای ایجاد امنیت ایده آل برای ساختن پنجره های قابل نمایش هستند، اشیاء مانند پرده ها، پارچه های تزئینی و سایه ها نیز بخش مهمی از دکوراسیون پنجره ها را در معرض نمایش می گذارند.

انواع حفاظ پشت پنجره


مصالح متفاوتی برای حفاظ پشت پنجره به کار می رود که البته هرکدام از آن ها ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. استیل ، آلومینیوم ، آهن ، چوب و شیشه انواع حفاظی است که شما می توانید برای پنجره بکار گیرید.
نکته ای که در این رابطه باید در درجه اول در نظر داشته باشید این است که با توجه به معماری سازه خود باید نوع حفاظ را انتخاب کنید . این حفاظ تاثیر عمده ای در نمای بیرونی ساختمان شما دارد و باید انتخاب ان با دقت و ظرافت صورت گیرد.


حفاظ پشت پنجره


در این مطلب یک مجموعه وسیع از پنجره های جالب پنجره را که از طرح های ساده و دقیق در طیف گسترده ای از رنگ ها متناسب با دکور داخلی و خارجی خانه ها و ویلا هست را به نمایش گذاشته ایم. در میان این طرح ها می توان آن را که برای منزل شما مناسب است را پیدا کنید.

حفاظ پشت پنجره استیل


استینلس استیل یا فولاد ضد زنگ از جمله متریالی است که در معماری مدرن امروز به شدت مورد توجه قرار گرفته است و برای انواع سبک های ساختمانی کاربرد دارد.حفاظ استیل پشت پنجره نیز از جمله مواردی است که شما می توانید از استینلس استیل استفاده کرده و امنیت پنجره های خود را تضمین کنید. در ساخت حفاظ پشت پنجره استیل می توان از استیل 201 و استیل 304 استفاده کرد.


حفاظ استیل پشت پنجره

مطالب مرتبط : استیل چیست ؟

مزایای حفاظ پشت پنجره استیل

  • استیل 304 حتی در برابر رطوبت زنگ نمی زند.
  • نظافت آن براحتی انجام می شود.
  • براق و درخشنده و ضد خش است.
  • نصب آن به آسانی صورت می گیرد.
  • قابلیت فرم پذیری دارد

حفاظ استیل پشت پنجره


این پنجره که برای محافظت از آن از گیاه های آن منطقه الهام گرفته شده نتیجه یک ذهن خلاق است که به شما اجاز می دهد علاوه بر امنیت، زیبایی ظاهری را در نمای بنای خود داشته باشد. شما برای این حفاظ نیاز به متریالی دارید که شکل پذیر باشد ، آهن و فرفورژه و حتی استیل برای این نوع از پنجره ها متناسب است.

مطلب پیشنهادی : نرده استیل


حفاظ پشت پنجره آهنی


طراحی کلاسیک قاب های چوبی مربعی در حدود چند دهه مطرح بوده است، اما ساختار ساده آن همچنان محبوبیت بی نظیری برای افراد دارد.نصب حفاظ پنجره در خارج از این قاب مربعی به صاحبان خانه اجاره می دهد پنجره را در طول روز بدون ترس از سرقت باز کرده و نگرانی نداشته باشند. همچنین ساختار آن در صورتی که میله های حفاظ خیلی پهن نباشد باعث می شود زیبایی قاب پنجره شما بهتر نمایان شود. شما می توانید از حفاظ استیل ( با ضخامت کم) ، حفاظ الومینیوم ، حفاظ اهن و فرفورژه در این نوع پنجره ها استفاده کنید. این نوع از حفاظ مناسب خانه های ویلایی است.


حفاظ اهنی پشت پنجره


جالب است بدانید که انتخاب یک حفاظ استیل پشت پنجره مناسب می تواند در زیبایی دکوراسیون فضای حمامتان به شدت تاثیر گذار باشد. انتخاب حفاظ استیل یا آهنی به گونه ای متراکم تر برای این پنجره های بند در یک ساختمان ویلایی لوکس یک انتخاب ایده آل و هوشمندانه است. این موضوع را در نظر داشته باشید که شما درمحوطه ای مانند حمام نیاز است حریم افراد را در نظر بگیرید و سکوریت شیشه ها . حفاظ را در این باره حتما در نظر داشته باشید.


حفاظ پشت پنجره

حفاظ پشت پنجره شیشه ای


شیشه و استیل متریالی است که در معماری مدرن و معاصر امروز کاربرد دارد.ترکیب این دو در حفاظ پنجره به شما ابزاری شبیه به حفاظ بالکن می دهد. شما می توانید دید کاملی از داخل خانه نسبت به بیرون داشته باشید و چون شیشه بکار رفته شما مانعی برای دید به بیرون ندارید. شیشه های این مدل از حفاظ های پنجره از نوع سکوریت یا لمینت است که استحکام بالایی دارد.


حفاظ پنجره استیل و شیشه

مطلب پیشنهادی : آشنایی با استیل 304

حفاظ پشت پنجره چوبی


حفاظ چوبی پشت پنجره از جمله حفاظ های زیبایی است که برای خانه های روستایی و یا ساختمان هایی که ظاهر آها با چوب مطابقت دارد بسیار ایده آل است. اما نمی توان گفت که چوب به انداره استیل از استحکام بالایی برخوردار است. همچنین نظافت آن و مقاوت در برابر حوادثی از جمله اتش سوزی مناسب نیست. اما شما می توانید یک نمای زیبا ، کلاسیک و حتی مدرن را با چوب بدست آورید.
در نوع مدرن تر حفاظ چوبی پنجره می توان آنها را با استیل ترکیب کرد و در آپارتمان ها از آن استفاده کرد.


حفاظ پشت پنجره استیل و چوب


حفاظ پشت پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره فرفورژه را می توانید در انواع طرح ها و مدل ها و بارنگ های متفاوت سفارش دهید.این نوع از حفاظ ها می توانند هم بسیار ضعیف باشند و هم مقاوم اما در برابر حفاظ استیل بانکی که در آن ها از میگرد استفاده می شود مقاومت کمتری دارد.

حفاظ فرفورزه پنجره

پرشیا سازه استیل

مجری و طراح انواع حفاظ استیل ، نمای اسپایدر ، نرده استیل ، آلومینیوم ، کابلی ، شیشه ای و یا ترکیب آنها، مجری ، طراح و سازنده انواع پله استیل ، آهنی ، دینامیک ، خم و اسپیرال.سازنده انواع درب ، حفاظ بانکی تمام استیل آرمه، تولید کننده یراق آلات دکوراتیو از جنس استیل آماده پذیرشو ساخت انواع سفارشات شما در این زمینه است .

نظرات
ارسال نظر