نرده شیشه ای بالکن و انواع آن

نرده شیشه ای بالکن و انواع آن

19 مرداد1398
 نرده شیشه ای بالکن و انواع آن


استفاده از شیشه ساده ترین راه است برای اینکه شما یک خانه لوکس و با ارزش را در اختیار داشته باشید. نرده شیشه ای با کیفیت برای پنجره ، بالکن ، ایوان و پاسیو یکی از بهترین گزینه های موجود برای مالکان است.
نرده شیشه ای یکی از انواح حفاظ های ساختمانی مانند حفاظ استیل و نرده استیل است که در درجه اول برای حفظ امنیت افراد در ساختمان به کار می رود.

نرده های شیشه ای معمولاً برای حفظ امنیت در انواع مختلفی از ساختمان ها ، از خانه ها و کلبه ها گرفته تا ساختمان های تجاری استفاده می شوند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود نرده های شیشه ای یکی از از جذاب ترین گزینه ها برای صاحبان منازل باشد. نرده شیشه ای نه تنها ظرافت و زیبایی دارد ، بلکه براحتی با هر سبکی از فضای بیرونی می تواند ترکیب همچنین به طور میامگین هزینه کمتری برای نگهداری آن در طولانی مدت پرداخت شده و علاوه بر این ها نظافت آن ها به مراتب ساده تر است.

همانطور که گفتیم مزایای بسیاری برای استفاده از نرده های شیشه ای وجود دارد ،اما در عین حال نرده های شیشه ای در انواع بسیاری نیز وجود دارد. هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند که برای هر صاحب خانه می تواند یکی از آنها معیار انتخاب نرده شیشه ای مناسب باشد

برای آشنایی با انواع نرده بالکن و حفاظ تراس کلیک کنید.

نرده شیشه ای بالکن


هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب نرده و حفاظ برای بالکن انتخاب گزینه نرده شیشه ای یکی از بهترین انتخاب هاست.از دیدگاه عملی ، نرده های شیشه ای مزایای زیادی دارند.

آنها علاوه بر اینکه در طولانی مدت نیاز به نظافت پیدا می کنند
به نگهداری منظم احتیاج ندارند
می توانند سالها یا حتی دهه ها برای منازل شما کارایی و دوام بالا داشته باشند.


نرده شیشه ای بالکن


مطلب پیشنهادی : نمای اسپایدر فین گلس چیست ؟




با این وجود ، دو نکته وجود دارد که نرده های شیشه ای را به خصوص در ساختمان های مرتفع و بالکن ها مناسب می کند.

اول اینکه نرده های شیشه ای گزینه بسیار بی خطری برای بسیاری از ساختمان ها با هرنوع اسکلت بندی و مصالح کاربردی هستند. شیشه جزء آن دست مصالحی است که نمی پوسد و دچار زوال نمی شود. همچنین با بکر گیری شیشه های سکوریت و لمینت که ضریب امنیت بالایی دارند، انتظار می رود که نرده های شیشه ای محکم در تمام طول عمر خود ایمن و قابل اعتماد باقی بمانند. کم پیش خواهد آمد که نرده شیشه ای شما را دچار حادثه کند.

دوم اینکه ، نرده های شیشه ای می توانند یک دید عالی ازمنظره های پیرامون برایتان بیافرینند و یک منظره ایده آل و ابدی را در برابر چشمان شما قرار دهند.این یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود در بالکن ها و تراس ها از نرده شیشه ای استفاده شود.


نرده شیشه ای با قاب استیل



نرده های شیشه ای فریم رایج ترین در بین سیستم های نرده شیشه ای هستند و ترکیبی از لوکس و ایمنی را ارائه می دهند. نرده های شیشه ای قاب دار دارای پانل های شیشه ای شفاف هستند که توسط یک قاب در محل قرار گرفته اند.این قاب ها ازعموما از استیل ساخته شده اند. اگرچه حفاظ استیل خود به تنهایی می تواند یک انتخاب برای بالکن ها باشد اما همانطور که گفته شد استفاده از قاب استیل برای شیشه ها در بالکن می تواند یک حفاظ زیبا ، یکدست و مدرن را در اختیارتان قرار دهد.



نرده شیشه ای تراس



نرده شیشه ای قاب دار را می توان به هر سطح ، از بالکن های چوبی گرفته تا سطوح بتونی ، بکار برد کرد. همچنین از آنها معمولاً برای احاطه کردن استخرها استفاده می شود ، از آنجا که یک قاب استیل در اطراف شیشه ها قرار میگیرد چی برای دور استخر چه برای پله ها و بالکن ها می تواند یک دستگیره خوب برای افرای باشد که از آن استفاده می کنندو امنیت آن ها را تامین کند.به خصوص بر روی سکو ها ، پله ها و تراس ها که افراد نیاز به دستگیره برای حفظ تعادل خود هستند.

مطلب پیشنهادی : حفاظ استیل پشت پنجره


نرده شیشه ای بدون قاب



وقتی که یک منظره زیبا را در پیش روی خود دارید مسلما می خواهید بهترید دید را از آن داشته باشیدبه همین دلیل به شما می گوییم که استفاده از نرده شیشه ای بدون قاب استیل یا آلومینیوم بهترین انتخاب برای شماست. هیچمانعی بر سر راهتان برای دیدن منظره ندارید.بسیار مقاوم ، مستحکم و مدرن هستند. اما در عین حال برای نصب و جایگذاری آن نیاز به محاسبات دقیق مهندسی برای تا مین امنیت افراد است.


نرده شیشه ای بدون قاب



یکی از انواع نرده شیشه ای تراس که بدون قاب بوده و تنها از اتصالات استیل در ان استفاده می شود نرده شیشه شیشه ای فیکس پوینت است. این نوع از نرده شیشه ای چهارچوبی نداشته و تنها بوسیله اتصالات پیچ شکل استیل که به اصطلاح نقطه ای است در پایین شیشه و بر روی لبه تراس به ان متصل می شود. این نرده های شیشه ای می تواند همراه با نرده استیل به عنوان دستگیره برای حفظ امنیت بیشتر افراد در بالکن ها استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نرده های فیکس پوینت مطلب ما تحت عنوان نرده شیشه ای فیکس پوینت را مطالعه کنید.

نمونه های نرده شیشه ای فیکس پوینت را در عکس های زیر مشاهده می کنید :



نرده شیشه ای فیکس پوینت


نرده شیشه ای فیکس پوینت برای تراس

مطالعه سایر مطالب در مقالات پرشیا استیل

نظرات
ارسال نظر